Hvilke type mad/menuer tilbyder I?

Vi præsenterer dagligt et stort smørrebrødskort til frokost. Alt er frisksmurt, og kreeret med nøje omhu, hvilket også gør man ikke kan ændre på stykkerne. Herudover har vi også lune retter.
Vores aftenmenu, bære præg af tidens grønt og fisk.

Hvornår kan vi bestille bord?

Ved online booking, kan der bookes bord 1 måned forud. Ønskes der bord på et senere tidspunkt, skal det bookes igennem restauranten ved at ringe på 48 30 21 30

  • vi beder Dem venligst om, at overholde den aftalte tid, da vi desværre ikke har ventefaciliteter.
  • såfremt De ikke kan overholde den aftalte tid beder vi om, at De kontakter os da vi forbeholder os retten til, at frigive Deres bord, såfremt De ikke er ankommet senest 15 minutter efter den aftalte tid

Bemærk venligst, at bordet kun er reserveret til det oprindelige antal gæster angivet på tidspunktet for reservationen, så enhver forøgelse af antallet skal meddeles i forvejen, da det ikke altid er muligt for os at imødekomme Deres anmodning.

De kan bestille bord online under "bordbestilling"

Ved selskaber på mere end 8 personer skal der ved bordbestilling bestilles menu på forhånd, som serveres til hele bordet. Således kan vi være sikre på at kunne efterkomme jeres ønsker.

Betaling med kreditkort?

Ved betaling med kreditkort pålægges et gebyr svarende til det kortudstederen opkræver af os.
Dansk udstedte kreditkort:. + 0,75-0,85% - Udenlandsk udstedte kreditkort: Visa/Mastercard + 1,78%. American Exprex & Diners + 2,40%
Det er ikke muligt at betale individuelt med nogen form for betalingskort. Det fulde beløb for hele selskabet, skal betales samlet på ét kort.

Kan vi reservere bord via e-mail?

Nej, ikke via e-mail, brug i steder vor online bordreservation.

Annullering og ændring af bestående reservationer?

Eventuelle ændringer og annullering af bestående reservationer skal ske så hurtigt som muligt, så vi har mulighed for at tilbyde andre gæster eventuelle borde, og kan kun ske via telefon 48 30 21 30 i gældende åbningstid.

Skal der betales et depositum ved reservation?

Depositum kan ved arrangementer forekomme.

Kan man afholde selskab i restauranten?

Ja, man har muligheden for at reservere en af lokalerne. Eller gårdhaven. Dette aftales nærmere med Berit.

Kan I imødekomme specielle kost behov.

Vi tilbyder enkelte glutenfri og veganer stykker til frokost. Vi har ikke decideret veganer rette på aftenmenuen, men ved bestilling i god til, vil der være mulighed for at imødekomme dette.

Sælger I gavekort?

Ja, vi sælger gavekort ved henvendelse i restauranten

Må der være børn i restauranten?

Børn er velkomne på Restaurant Brasseriet, men vi har ikke høje stole eller noget puslerum for små børn. Barnevogne o. lign. kan ikke medbringes i restauranten.

Har I en børnemenu?

Vi har ikke en specifik børnemenu.

Må der være hunde i restauranten?

Hunde er velkommende når gårdhaven er åben. Vi forventer der tages hensyn til andre gæster, samt vores møbler. Hunde er ikke velkommende i selve restauranten.

Er der adgang for kørestolsbrugere?

Det er muligt at komme ind i krostuen med kørestol. Der er et trin ned, vi vil være behjælpelige med dette. Vi kan ikke tilbyde handicap toilet.

Kan man selv medbringe vand, øl, alkohol og spiritus?

Vi tillader ikke at man medbringer egen vand, øl, alkohol og spiritus.

Kan vi bringe en fødselsdag kage eller lignende?

Vi tillader ikke at man medbringer sin egen kage eller andre fødevarer.