HVORNÅR, HVORDAN, HVAD,

HVORFOR, KAN MAN, OSV....

Find svar på de fleste spørgsmål her, finder du det ikke; så ring gerne til os på 48 30 21 30.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

• Hvad er Jeres åbningstider ?

Mandag – Lørdag: 11:30 - 22:00

• Hvornår kan vi bestille bord?
Vi tager normalt bookinger en måneder forud ved rullende dato; for eksempel,

hvis de ønsker at booke til den 25. juni er det tidligste de kan foretage reservationen den 25. maj.
Der kan forekomme særlige frister omkring bestilling af bord til højtiderne.

- vi beder Dem venligst om, at overholde den aftalte tid, da vi desværre ikke har ventefaciliteter.
- såfremt De ikke kan overholde den aftalte tid beder vi om, at De kontakter os da vi forbeholder os retten til, at frigive Deres bord, såfremt De ikke er ankommet senest 15 minutter efter den aftalte tid

Bemærk venligst, at bordet kun er reserveret til det oprindelige antal gæster angivet på tidspunktet for reservationen,så enhver forøgelse af antallet skal meddeles i forvejen, da det ikke altid er muligt for os at imødekomme Deres anmodning.


•  De kan bestille bord online under "bestil bord"

Ved selskaber på 8 personer eller flere skal der ved bordbestilling bestilles menu på forhånd, som serveres til hele bordet.

Således kan vi være sikre på at kunne gøre vores arbejde ordentligt.

- såfremt De ikke kan overholde den aftalte tid beder vi om, at De kontakter os da vi forbeholder os retten til, at frigive Deres bord, såfremt De ikke er ankommet senest 15 minutter efter den aftalte tid
Bemærk venligst, at bordet kun er reserveret til det oprindelige antal gæster angivet på tidspunktet for reservationen, så enhver forøgelse af antallet skal meddeles i forvejen, da det ikke altid er muligt for os at imødekomme Deres anmodning.

• Betaling med kreditkort ?
Ved betaling med kreditkort pålægges et gebyr svarende til det kortudstederen opkræver af os.

Det er ikke muligt at betale individuelt med nogen form for betalingskort. Det fulde beløb for hele selskabet, skal betales samlet på ét kort.

 • Kan vi reservere bord via e-mail ?
Nej, ikke via e-mail, bestil online eller ring til os på Tlf. 48 30 21 30

• Annullering og ændring af bestående reservationer ?
Eventuelle ændringer og annullering af bestående reservationer skal ske så hurtigt som muligt, så vi har mulighed for at tilbyde gæster på vor venteliste eventuelle borde, og kan kun ske via telefon 48 30 21 30

 

• Skal der betales et depositum ved reservation ?
Depositum kan forekomme ved bestilling af arrangementer.
 
• Har I en venteliste ?
Ja, hvis man ønsker at blive føjet til ventelisten kan dette ske ved at ringe på vor telefon 48 30 21 30


• Hvad mange gæster kan der sidde ved et bord ?
Vores største bord er for et maksimum på 8-10 personer. Vi har plads til 60 gæster indenfor i 2 etager og 70 gæster udenfor i vor charmerende gårdhave.

Men ring gerne så ser vi om ikke kan løse opgaven !

 

• Må man ryge ?

Det kommer an på hvor man ønsker at sidde......

Rygning er ikke tilladt hverken restauranten i STUEN eller på 1. SAL. 

Rygning er tilladt i GÅRDHAVEN og PASSAGEN, dog henstiller vi; at man som en selvfølge tager hensyn til de øvrige gæster.


•  Kan man afholde selskab i restauranten ?
Ja, man har muligheden for at reservere lokalerne på 1. sal eller i stuen, ligeledes kan gårdhaven reserveres, Er De interesseret i at afholde et selskab her på brasseriet så kontakt os for at høre nærmere

  
• Kan I imødekomme specielle kost behov eks. glutenfri brød, halal- eller kosher kød ?
Desværre har vi ikke tilbyde Glutenfri brød, Halal- eller Kosher kød, men ved bestilling i god tid kan vi evt. tilbyde vegetar ”retter”
Såfremt man ønsker glutenfri brød er det muligt selv at medbringe det eller vi kan ved bestilling i god tid special indkøbe dette, og beløbet tillægges regningen.
 
• Sælger I gavekort ?
Ja, vi sælger gavekort ved henvendelse i restauranten eller via e-mail. Bemærk venligst, at der ved e-mail er et administrationsgebyr på 25,- Kr. pr. gavekort.

• Hvor er den nærmeste Tog og Bus i forhold til BRASSERIET ?
Den er ca. 5 minutters gang til Gilleleje Station herfra tog til Helsingør og Hillerød samt en række buslinjer. Blandt andet bus: 362 363 360R

 
• Må der være børn i restauranten ?
Børn er velkomne på BRASSERIET, men vi har ikke høje stole eller noget puslerum for små børn.

Barnevogne o. lign. kan ikke medbringes i restaurantlokalet

• Har I en børnemenu ?
Vi har ikke en specifik børne menu. Børn under 11 år spiser til ½ pris.
 
• Er der adgang for kørestolsbrugere ?
Restauranten er ikke specielt velegnet til kørestole og vi har ikke handicaptoiletter. Men vi vil selvfølgelig gøre hvad vi kan for at være behjælpelig med adgang og placering.
 
• Parkering ?
Vi har parkering foran restauranten, og der parkering flere steder i nærheden og på havnen.

• Kan man selv medbringe vand, øl, alkohol og spiritus ?
Vi tillader normalt ikke at man medbringer egen vand, øl, alkohol og spiritus?

• Kan vi bringe en fødselsdag kage eller lignende ?
Vi tillader ikke at man medbringer sin egen kage eller andre fødevarer.

• Restaurant BRASSERIET er REFOOD certificeret.
 

 

HVORNÅR, HVORDAN, HVAD,

HVORFOR, KAN MAN, OSV....

Find svar på de fleste spørgsmål her, finder du det ikke; så ring gerne til os på 48 30 21 30.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• Hvad er Jeres åbningstider ?

Mandag – Søndag: 11:30 - 22:00

Vi vender køkknet fra frokost til aften

mellem 16- til 17.30, her serveres kun drikkevare

samt kaffe og kage.

 

•  Bordreservationer kan foretages online under "Bestil bord"

Ved selskaber på 8 personer eller flere skal der ved bordbestilling bestilles menu på forhånd, som serveres til hele bordet.

Således kan vi være sikre på at kunne gøre vores arbejde ordentligt.

Vi tager normalt bookinger en uge forud ved rullende dato. Der kan dog forekomme særlige frister omkring bestilling af bord til højtiderne.

- såfremt De ikke kan overholde den aftalte tid beder vi om, at De kontakter os da vi forbeholder os retten til, at frigive Deres bord, såfremt De ikke er ankommet senest 15 minutter efter den aftalte tid
Bemærk venligst, at bordet kun er reserveret til det oprindelige antal gæster angivet på tidspunktet for reservationen, så enhver forøgelse af antallet skal meddeles i forvejen, da det ikke altid er muligt for os at imødekomme Deres anmodning.

• Betaling med kreditkort ?
Ved betaling med kreditkort pålægges et gebyr svarende til det kortudstederen opkræver af os.

Det er ikke muligt at betale individuelt med nogen form for betalingskort. Det fulde beløb for hele selskabet, skal betales samlet på ét kort.

 • Kan vi reservere bord via e-mail ?
Nej, ikke via e-mail, brug i steder vor online bordreservation.

• Annullering og ændring af bestående reservationer ?
Eventuelle ændringer og annullering af bestående reservationer skal ske så hurtigt som muligt, så vi har mulighed for at tilbyde gæster på vor venteliste eventuelle borde, og kan kun ske via telefon 48 30 21 30

 

• Skal der betales et depositum ved reservation ?
Depositum kan forekomme ved bestilling af arrangementer.
 
• Har I en venteliste ?
Ja, hvis man ønsker at blive føjet til ventelisten kan dette ske ved at ringe på vor telefon 48 30 21 30


• Hvad mange gæster kan der sidde ved et bord ?
Vores største bord er for et maksimum på 8-10 personer. Vi har plads til 60 gæster indenfor i 2 etager og 70 gæster udenfor i vor charmerende gårdhave.

Men ring gerne så ser vi om ikke kan løse opgaven !

 

• Må man ryge ?

Det kommer an på hvor man ønsker at sidde......

Rygning er ikke tilladt hverken restauranten i STUEN eller på 1. SAL. 

Rygning er tilladt i GÅRDHAVEN og PASSAGEN, dog henstiller vi; at man som en selvfølge tager hensyn til de øvrige gæster.


•  Kan man afholde selskab i restauranten ?
Ja, man har muligheden for at reservere lokalerne på 1. sal eller i stuen, ligeledes kan gårdhaven reserveres, Er De interesseret i at afholde et selskab her på brasseriet så kontakt os for at høre nærmere

•    Må man have hund med ? 

Hunde er velkomne i Gårdhaven - Vi ønsker ikke hunde inde i Restauranten.  


• Kan I imødekomme specielle kost behov eks. glutenfri brød, halal- eller kosher kød ?
Desværre har vi ikke tilbyde Glutenfri brød, Halal- eller Kosher kød, men ved bestilling i god tid kan vi evt. tilbyde vegetar ”retter”
Såfremt man ønsker glutenfri brød er det muligt selv at medbringe det eller vi kan ved bestilling i god tid special indkøbe dette, og beløbet tillægges regningen.
 
• Sælger I gavekort ?
Ja, vi sælger gavekort ved henvendelse i restauranten eller via e-mail. Bemærk venligst, at der ved e-mail er et administrationsgebyr på 25,- Kr. pr. gavekort.

• Hvor er den nærmeste Tog og Bus i forhold til BRASSERIET ?
Den er ca. 5 minutters gang til Gilleleje Station herfra tog til Helsingør og Hillerød samt en række buslinjer. Blandt andet bus: 362 363 360R

 
• Må der være børn i restauranten ?
Børn er velkomne på BRASSERIET, men vi har ikke høje stole eller noget puslerum for små børn.

Barnevogne o. lign. kan ikke medbringes i restaurantlokalet

• Har I en børnemenu ?
Vi har ikke en specifik børne menu. Børn under 11 år spiser til ½ pris.
 
• Er der adgang for kørestolsbrugere ?
Restauranten er ikke specielt velegnet til kørestole og vi har ikke handicaptoiletter. Men vi vil selvfølgelig gøre hvad vi kan for at være behjælpelig med adgang og placering.
 
• Parkering ?
Vi har parkering foran restauranten, og der parkering flere steder i nærheden og på havnen.

• Kan man selv medbringe vand, øl, alkohol og spiritus ?
Vi tillader normalt ikke at man medbringer egen vand, øl, alkohol og spiritus?

• Kan vi bringe en fødselsdag kage eller lignende ?
Vi tillader ikke at man medbringer sin egen kage eller andre fødevarer.

• Restaurant BRASSERIET er REFOOD certificeret.